Garantie & Service

Een ongeluk zit in een klein hoekje en natuurlijk zit u niet te wachten op een storing in uw net gekochte apparaat. Gelukkig komt het bij W.A.S Dé Witgoed Specialist bijna nooit voor, maar het kan een keer voorkomen dat uw apparaat niet (meer) naar wens werkt. Het blijft techniek en er kan iets mis zijn gegaan bij de productie van uw gekochte apparaat of er is een onderdeel stuk gegaan. Dan gaat het er niet om hoe dit is gekomen, maar hoe het wordt opgelost. Dat is de garantie & service die W.A.S. Dé Witgoed Specialist biedt.

De meeste van onze producten hebben een fabrieksgarantie van 2 jaar. Vaak zijn er dan nog mogelijkheden om deze garantie te verlengen.

showroom w.a.s de witgoed specialist

Wij gaan voor de juiste oplossing

W.A.S Dé Witgoed Specialist gaat voor de juiste oplossing en we zullen alles doen wat in ons vermogen ligt om uw probleem op te lossen. Voor alle storingen of mankementen die ontstaan in uw apparatuur kunt u bij ons terecht. Wij zijn uw eerste aanspreekpunt bij problemen met uw apparatuur. Mocht het incident in de garantieperiode vallen bij via W.A.S gekochte apparatuur dan zullen wij er alles aan doen om het incident zo snel mogelijk te verhelpen. Desnoods halen wij er een professional erbij. Mocht het zo zijn dat de apparatuur na een bepaalde periode nog niet werkt, dan zullen wij de fabriek inschakelen en eventueel een nieuw apparaat bij u afleveren. Ook wanneer uw apparaat buiten de garantieperiode valt kunt u contact met ons opnemen en zullen wij samen met u proberen te komen tot een goede oplossing.

Kortom: Wij willen u ontzorgen. Zowel bij de installatie van uw apparatuur als bij storingen en problemen.